Corona update – Hotel & Wellness ZUIVER

UPDATE 23 februari 2021

Helaas moeten wij u mededelen dat Hotel & Wellness Zuiver bepaalde disciplines binnen het bedrijf gesloten heeft vanwege de nieuwe opgelegde maatregelen. Concreet houdt dit in dat onze spa, onze sportschool en ons hotel t/m 15 maart gesloten zijn. Wel is het vanaf 3 maart 2021 weer mogelijk om te genieten van een massage of gezichtsbehandeling. Klik hier om een reservering te maken.

Wat betekent dit voor uw reservering?

Spa

Voor iedereen die een reservering heeft gemaakt voor onze spa geldt dat er geen actie hoeft te worden ondernomen. Uw reservering wordt automatisch uit ons systeem gehaald. Uiteraard hopen wij u na 15 maart weer te mogen verwelkomen in onze spa

Hotel

Voor iedereen die een reservering heeft gemaakt voor ons hotel geldt dat wij contact met u opnemen. Wij vragen u vriendelijk om te wachten tot nader bericht vanuit Hotel & Wellness Zuiver. Houd daarom uw telefoon en/of mail de aankomende dagen goed in de gaten.

Voor overige vragen verzoeken wij u ons een e-mail te sturen naar service@zuiveramsterdam.nl. We vertrouwen er op dat we je binnenkort in goede gezondheid weer mogen verwelkomen voor een heerlijk dagje ontspanning. Draag ondertussen zorg voor elkaar en blijf gezond!

Veel gestelde vragen

Is Hotel & Wellness Zuiver gesloten?

Onze spa faciliteiten en ons hotel zijn helaas tijdelijk gesloten t/m 15 maart, tot nadere berichtgeving van de overheid. Ons beautysalon is vanaf 3 maart 2021 wel weer geopend.

Ik heb onlangs een hotel reservering gemaakt, wat nu?

Wij nemen in de aankomende dagen contact met je op om een passende oplossing te vinden voor jouw reservering. We vragen je daarom om de aankomende dagen goed je e-mail in de gaten te houden.

Ik heb een reservering gemaakt voor een datum na 15 maart 2021, wat gebeurt er met mijn reservering?

Indien je een reservering hebt gemaakt voor een dagje ontspanning of een verblijf in ons hotel na 15 maart, dan zijn er voor nu geen uitzonderingen op de reguliere voorwaarden. We laten jouw reservering gewoon in ons systeem staan en gaan ervanuit dat we je na 2 maart weer mogen én kunnen verwelkomen in goede gezondheid.

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik jullie bereiken?

Heb je een vraag en staat het antwoord niet tussen deze veel gestelde vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.  We ontvangen natuurlijk veel vragen op dit moment, waardoor de reactietijd mogelijk iets langer is dan je van ons gewend bent.

 

Goed nieuws! Vanaf 3 maart 2021 is de beautyafdeling van Hotel & Wellness Zuiver weer geopend! Vanaf heden kunt u weer een reservering maken via onze website
Holler Box