Koenenkade 8 - 1081 KH - Amsterdam - 020 3010 700 - www.zuiveramsterdam.nl - ©2014
Spa Sport Hotel ZUIVER

Trainingsdoel: Ik wil sterker worden 

Heb jij als goede voornemen om in het nieuwe jaar meer spieren op te bouwen en sterker te worden? Dan denk je waarschijnlijk als eerste aan krachttraining. Met krachttraining kan je aan verschillende trainingsdoelen werken. Naast het opbouwen van meer spiermassa is krachttraining ook goed om af te vallen en voor het herstellen van blessures. Kortom, tijd om aan de slag te gaan! 

Krachttraining is voor iedereen 

Krachttraining is absoluut niet alleen voor bodybuilders maar voor iedereen! Jongeren, ouderen en zelfs zwangere vrouwen hebben baat bij krachttraining. Elk lichaam is namelijk opgebouwd uit spieren en krachttraining heeft als doel om spieren sterker te maken. Naast het sterker maken van je spieren verbeterd krachttraining ook je houding, verbrand je meer vet en krijg je meer energie. 

Train met losse gewichten en gebruiksvriendelijke krachtapparatuur   

Wil jij gaan beginnen met krachttraining? Dan heeft Fitness Zuiver het perfecte aanbod om jou te helpen jouw trainingsdoelen te bereiken. 

Leg je doelen aan de fitness professionals van Fitness Zuiver voor en ga vervolgens aan de slag met jouw persoonlijke work-out schema. In de sportschool vind je een goede balans tussen gebruiksvriendelijke krachtapparatuur van Technogym, die elke trainingssessie van jou onthoudt, genoeg ruimte om te trainen met losse gewichten en een ruim aanbod van groepslessen. 

Vraag vandaag nog een gratis dagpas aan en maak kennis met fitness Zuiver. 

Tips en weetjes!

Bij cardio training verbrand je tijdens de training en bij krachttraining tot ver na de training. 

Gun je spieren altijd de juiste rust na een training! Zo kan je lichaam herstellen van de training. 

Wissel iedere 4 tot 6 weken van trainingsschema. Zo blijft het niet alleen leuk voor jezelf  maar zo krijgt je lichaam ook nieuwe impulsen. 

Als je zichtbare buikspieren wil zorg er dan eerst voor dat je vetpercentage naar beneden gaat door grotere spiergroepen aan te pakken zoals benen, borst en rug.