Pilates

Ben jij in balans? Het uitgangspunt van pilates is een goed evenwicht. Zowel op geestelijk als lichamelijk vlak. De aandacht ligt bij concentratie, ademhaling en vloeiende bewegingen. Je traint je spieren met pilates zo, dat ze ervoor zorgen dat het lichaam perfect in balans is. Je versterkt je lichaam, concentreert je op de ademhaling en vergroot je souplesse. Speciale aandacht gaat uit naar je buik, onderrug en bilspieren.

De basisprincipes van Pilates

- Ademhaling: De oefeningen dragen bij om je longcapaciteit te vergroten.
- Concentratie: Met aandacht en concentratie trainen om het maximale uit jezelf te halen.
- Centreren: De oefeningen zijn gericht op het activeren van het "powerhouse". Met “powerhouse” worden de diepliggende buikspieren, de bekkenbodemspieren en de stabiliserende rugspieren rond de wervelkolom bedoeld. Uiteindelijk dient het powerhouse een soort van korset van spieren te vormen rondom de wervelkolom en bekken.
- Controle: Omdat ieder lichaamsdeel een eigen functie heeft, is het belangrijk dat iedere oefening gecontroleerd wordt uitgevoerd.
- Precisie. 
- Vloeiende bewegingen: De oefeningen worden op een vloeiende manier aaneengeschakeld.

Onze leden beoordelen de sfeer met een 8,3.

Onze instructeurs worden met een 8,5 beoordeeld.

Iedere dag 1 uur toegang tot de spa.

Breed aanbod aan faciliteiten en groepslessen.

Proefles aanvragen

We wijzen je op ons Privacy Policy.

* Je privacy is belangrijk voor Spa Sport Hotel Zuiver. We nemen onze verantwoordelijkheid voor de veiligheid van jouw persoonlijke gegevens dan ook zeer serieus. We doen er alles aan om jouw persoonlijke gegevens te beschermen, en we zijn transparant over de gegevens die we over jou verzamelen en wat we daarmee doen. Lees hier alles over in onze privacy policy. Het door u opgegeven emailadres bij dit contactformulier zal alleen worden gebruikt voor het beantwoorden van uw vraag/aanvragen. Het emailadres zal niet worden gebruikt voor commerciële en/of marketing doeleinden.