Reserveren - Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om een entree of arrangement te reserveren?
Je kunt een reservering maken via onze website, of telefonisch op telefoonnummer 020-3010700. Voor reserveringen is Zuiver bereikbaar van maandag t/m zondag tussen 09:00-17:30.

Worden er reserveringskosten in rekening gebracht?
Indien je een arrangement of entree  via onze website reserveert, is deze reservering kosteloos. Indien je telefonisch een reservering maakt zonder behandeling(en), rekenen wij hiervoor €5,00 reserveringskosten.

Kan ik bij aankomst ook nog behandeling of massage reserveren?
Dit is afhankelijk van onze beschikbaarheid. Indien je zeker wilt zijn van een behandeling, raden wij je aan deze van te voren te reserveren

Kan ik voor een groep reserveren?
Op dit moment is het niet mogelijk om met een groep te reserveren.

Is reserveren verplicht?
Vanwege alle maatregelen is het op dit moment verplicht om online of telefonisch een reservering te maken.

93 % van de klanten beveelt ons aan.

Een zwembad, diverse binnen -en buitenbaden en een prachtige tuin

Online of telefonisch reserveren is verplicht

Het meest ontspannende dagje weg in Amsterdam!

We hebben het altijd heerlijk naar ons zin bij Zuiver. Zeker met mooi weer is het ook prima vertoeven in de tuin.

Hellen, via The Feedback Company

Ik kom al een aantal jaren bij Spa Zuiver en ben nog steeds lyrisch. Zolang ik volledig zen naar huis ga, blijf ik jullie vaste klant. Ga zo door!

Y.G. Hogeling via The Feedback Company

Elke maand komen we terug voor een goed diner en een heerlijk avondje in de sauna.

Hele vriendelijke en relaxte sfeer, prettige omgeving en aardige en professionele medewerkers. Heerlijke massages gehad. Ik kom regelmatig voor diverse behandelingen en het is altijd goed én schoon!

Roos Jacobs, via The Feedback Company

Gisteravond met 2 vriendinnen naar de Spa geweest. Heerlijk gegeten en genoten van het opgieten en de sauna’s. Super, zeker voor herhaling vatbaar!

Jolanda Luppers, via Facebook