Wij zijn tijdelijk gesloten!

UPDATE 12 januari 2021

Helaas moeten wij u mededelen dat ook Hotel & Wellness Zuiver vanaf heden haar deuren moet sluiten vanwege de nieuwe opgelegde maatregelen. Concreet houdt dit in dat onze spa, onze sportschool en ons hotel t/m 9 februari gesloten zijn.

Wat betekent dit voor uw reservering?

Spa

Voor iedereen die een reservering heeft gemaakt voor onze spa geldt dat er geen actie hoeft te worden ondernomen. Uw reservering wordt automatisch uit ons systeem gehaald. Uiteraard hopen wij u na 9 februari weer te mogen verwelkomen in onze spa

Hotel

Voor iedereen die een reservering heeft gemaakt voor ons hotel geldt dat wij contact met u opnemen. Wij vragen u vriendelijk om te wachten tot nader bericht vanuit Hotel & Wellness Zuiver. Houd daarom uw telefoon en/of mail de aankomende dagen goed in de gaten.

Voor overige vragen verzoeken wij u ons een e-mail te sturen naar service@zuiveramsterdam.nl. We vertrouwen er op dat we je binnenkort in goede gezondheid weer mogen verwelkomen voor een heerlijk dagje ontspanning. Draag ondertussen zorg voor elkaar en blijf gezond!

Veel gestelde vragen

Is Hotel & Wellness Zuiver gesloten?

Onze spa faciliteiten en ons hotel zijn helaas tijdelijk gesloten t/m 9 februari 2021, tot nadere berichtgeving van de overheid. We zien je graag na 9 februari 2021 weer terug in goede gezondheid.

Hoe lang zijn jullie gesloten?

Onze deuren blijven gesloten tot en met 9 februari 2021, tot nadere berichtgeving van de overheid.

Ik heb onlangs een hotel reservering gemaakt, wat nu?

Wij nemen in de aankomende dagen contact met je op om een passende oplossing te vinden voor jouw reservering. We vragen je daarom om de aankomende dagen goed je e-mail in de gaten te houden.

Ik heb een reservering gemaakt voor een datum na 9 februari, wat gebeurt er met mijn reservering?

Indien je een reservering hebt gemaakt voor een dagje ontspanning of een verblijf in ons hotel na 9 februari, dan zijn er voor nu geen uitzonderingen op de reguliere voorwaarden. We laten jouw reservering gewoon in ons systeem staan en gaan ervanuit dat we je na 9 februari weer mogen én kunnen verwelkomen in goede gezondheid.

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik jullie bereiken?

Heb je een vraag en staat het antwoord niet tussen deze veel gestelde vragen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.  We ontvangen natuurlijk veel vragen op dit moment, waardoor de reactietijd mogelijk iets langer is dan je van ons gewend bent.

 

93 % van de klanten beveelt ons aan.

Een zwembad, diverse binnen -en buitenbaden en een prachtige tuin

Online of telefonisch reserveren is verplicht

Het meest ontspannende dagje weg in Amsterdam!

We hebben het altijd heerlijk naar ons zin bij Zuiver. Zeker met mooi weer is het ook prima vertoeven in de tuin.

Hellen, via The Feedback Company

Ik kom al een aantal jaren bij Spa Zuiver en ben nog steeds lyrisch. Zolang ik volledig zen naar huis ga, blijf ik jullie vaste klant. Ga zo door!

Y.G. Hogeling via The Feedback Company

Elke maand komen we terug voor een goed diner en een heerlijk avondje in de sauna.

Hele vriendelijke en relaxte sfeer, prettige omgeving en aardige en professionele medewerkers. Heerlijke massages gehad. Ik kom regelmatig voor diverse behandelingen en het is altijd goed én schoon!

Roos Jacobs, via The Feedback Company

Gisteravond met 2 vriendinnen naar de Spa geweest. Heerlijk gegeten en genoten van het opgieten en de sauna’s. Super, zeker voor herhaling vatbaar!

Jolanda Luppers, via Facebook