Hoe gaan wij om met het Coronavirus?

Goed nieuws! Onze spa faciliteiten blijven open voor zowel daggasten als hotelgasten. Concreet houdt dit in dat je nog steeds 7 dagen per week kunt genieten van een heerlijke wellnessdag bij Zuiver. Weliswaar wel in aangepaste vorm en met een beperkte beschikbaarheid. Desondanks gaat Zuiver er alles aan doen om jou ook in deze tijden een onvergetelijke wellnessdag te bezorgen.

Op deze pagina zijn de meest gestelde vragen te lezen over onze corona maatregelen.

Is de spa geopend?

Ja, onze spa is 7 dagen per week geopend. Om aan alle regels te kunnen voldoen hanteren wij aangepaste huisregels en is er een beperkte beschikbaarheid. Het kan dus voorkomen dat er geen beschikbaarheid is wanneer je een reservering probeert te maken. We raden je dan aan om een andere datum te kiezen.

Is het restaurant geopend?

Tijdens de persconferentie op 13 oktober heeft premier Mark Rutte verschillende maatregelen afgekondigd die betrekking hebben op de horeca. Vanaf 15 oktober is daarom ons spa restaurant gesloten voor daggasten. Het is vanaf deze datum dus niet meer mogelijk om te lunchen of te dineren in onze spa. Wel is het mogelijk om je spa dag compleet te maken met een beauty behandeling. Doordat ons beautysalon iedere dag geopend is kan jij alsnog genieten van een uitgebreide wellnessdag.

Is het hotel geopend en waar kan ik gebruik van maken?

Naar aanleiding van de persconferentie van 13 oktober 2020 krijgen wij veel vragen over wat de maatregelen betekenen voor hotelgasten. Hierbij willen wij jou laten weten dat onze horeca en spa faciliteiten geopend blijven voor hotelgasten. Je kan dus nog steeds genieten van de ultieme wellnessbeleving bij Zuiver. Bekijk hier ons aanbod

Ik heb een voucher of cadeaubon, kan ik deze nog steeds gebruiken?

Jazeker, je kan jouw voucher of cadeaubon nog steeds gebruiken om een bezoek te brengen aan Zuiver.

Werken jullie met tijdsblokken?

Ja, tijdens het maken van een reservering dien je een keuze te maken voor een beschikbare aankomsttijd. Op basis van jouw keuze word je uiterlijke vertrektijd berekend. Wij verzoeken je dan ook om je aan deze tijden te houden. Op deze manier kan Zuiver iedereen op een veilige en verantwoorde manier laten genieten van een spa bezoek.

Mag ik mijn eigen eten meenemen?

Nee, het is niet toegestaan om eigen eten te consumeren in onze spa.

Ik heb een arrangement gereserveerd met een lunch of diner, wat nu?

Helaas is het niet meer mogelijk om als daggast te lunchen of te dineren. Maar gelukkig is er bij Zuiver nog veel meer mogelijk! Bij het inchecken gaan wij samen met jou bekijken hoe wij jouw ultieme wellnessdag kunnen indelen. Hierbij zullen wij de reservering omzetten n.a.v. jouw wensen.

Bieden jullie nog arrangementen aan?

Jazeker! Voor een actueel overzicht verwijzen wij je graag naar onze arrangementenpagina.

93 % van de klanten beveelt ons aan.

Een zwembad, diverse binnen -en buitenbaden en een prachtige tuin

Online of telefonisch reserveren is verplicht

Het meest ontspannende dagje weg in Amsterdam!

We hebben het altijd heerlijk naar ons zin bij Zuiver. Zeker met mooi weer is het ook prima vertoeven in de tuin.

Hellen, via The Feedback Company

Ik kom al een aantal jaren bij Spa Zuiver en ben nog steeds lyrisch. Zolang ik volledig zen naar huis ga, blijf ik jullie vaste klant. Ga zo door!

Y.G. Hogeling via The Feedback Company

Elke maand komen we terug voor een goed diner en een heerlijk avondje in de sauna.

Hele vriendelijke en relaxte sfeer, prettige omgeving en aardige en professionele medewerkers. Heerlijke massages gehad. Ik kom regelmatig voor diverse behandelingen en het is altijd goed én schoon!

Roos Jacobs, via The Feedback Company

Gisteravond met 2 vriendinnen naar de Spa geweest. Heerlijk gegeten en genoten van het opgieten en de sauna’s. Super, zeker voor herhaling vatbaar!

Jolanda Luppers, via Facebook