FAQ Wellness Lidmaatschappen

1. Kan ik ook beroep doen op mijn oude lidmaatschap?

Nee, je kunt alleen je huidige lidmaatschap omzetten naar een wellness of wellness premium abonnement. Alle andere lidmaatschapsvormen uit het verleden zijn niet meer beschikbaar.

2. Kan ik mijn huidige lidmaatschap omzetten naar het nieuwe lidmaatschap?

Ja, je kunt je huidige lidmaatschap omzetten naar een wellness of wellness premium abonnement. Neem hiervoor contact op met onze lidmaatschapsadviseur via sales@zuiveramsterdam.nl.

3. Voor hoeveel maanden kan ik het lidmaatschap minimaal afsluiten?

Het lidmaatschap is af te sluiten voor minimaal 1 maand. Hierna is overstap naar je vorige lidmaatschap mogelijk. Voor wijzigingen in je lidmaatschap verwijst Zuiver graag naar de Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn op de lidmaatschappen.


4. Voor hoeveel maanden kan ik het lidmaatschap maximaal afsluiten?

Voor het afsluiten van het wellness of wellness premium abonnement geldt een trial (proef) periode van 1 oktober t/m 31 december. De maximale duur van het abonnement hangt dus af van de datum waarop je besluit het abonnement om te laten zetten.

5. Wat gebeurt er met mijn abonnement wanneer de trial (proef) niet verlengd wordt?

Als er in december wordt besloten dat het wellness en het wellness premium abonnement niet verlengd worden, dan ga je automatisch terug naar het lidmaatschap wat je voor deze wijziging had. Voor het opzeggen van je lidmaatschap blijven de Algemene Voorwaarden van kracht.

6. Moet ik mijn spa bezoek reserveren met dit lidmaatschap?

Ja, het maken van een reservering is verplicht via de app. Je krijgt een upgrade in de fitness Zuiver app, die er voor zorgt dat je een reservering voor de spa kunt maken. Let op; het is niet toegestaan om meer dan één reservering tegelijk te maken. Bij misbruik hiervan wordt de toegang tot de spa ontzegd.

7. Hoe reserveer ik een plaatsje voor een spa bezoek?

Een reservering voor de spa maak je via de fitness Zuiver app.


8. Op welke momenten kan ik de spa bezoeken?

De spa is 7 dagen per week toegankelijk. Voor wellness lidmaatschappen geldt een toegang dagelijks tussen 10.00 en 13.00 uur en tussen 19.00 en 22.30 uur. Bij een wellness premium lidmaatschap is de toegang onbeperkt


9. Hoeveel spa bezoeken mag ik boeken?

Je mag per moment één reservering gepland hebben staan. Het is niet toegestaan om meerdere reserveringen tegelijk te maken. Bij misbruik hiervan wordt de toegang tot de spa ontzegd. Wanneer je gereserveerde spa bezoek is geweest, kun je weer een nieuwe reservering maken.

10. Hoe lang mag ik per bezoek in de spa blijven?

Voor Wellness Lidmaatschappen geldt een toegang dagelijks tussen 10.00 en 13.00 uur en tussen 19.00 en 22.30 uur, met een maximale bezoektijd van 2 uur. Bij een Wellness Premium Lidaatschap is de toegang onbeperkt en is ook het verblijf – binnen de openingstijden – ongelimiteerd.

11. Krijg ik met het wellness lidmaatschap ook 25% korting op een dagentree?

Ja, alle leden van Fitness Zuiver krijgen 25% korting op een spa entree.

12. Mag ik iemand mee nemen naar de SPA met dit lidmaatschap tegen korting?

Nee, introducés krijgen geen speciale korting.

13. Krijg ik met dit lidmaatschap korting wanneer ik iets besteed in de Horeca?

Nee, voor alle fitnessleden / fitnesslidmaatschappen geldt dat er geen korting wordt gerekend over uitgaven in de horeca.

14. Hoe krijg ik toegang tot de spa?

Het maken van een reservering is verplicht via de app. Je krijgt een upgrade in de fitness Zuiver app, die er voor zorgt dat je een reservering voor de spa kunt maken.

15. Kan ik 2 keer reserveren binnen hetzelfde blok? Bijvoorbeeld een uurtje om 10:00uur en een uurtje om 12:00uur?

Dit is niet mogelijk. Je kunt per blok slechts 1 keer reserveren. Je hebt dan maximaal 2 uur toegang tot de spa (wanneer je het reguliere Wellness Lidmaatschap afneemt.

16. Wanneer ik met mijn reguliere Wellness Lidmaatschap om 12:30u de spa betreedt, maag ik dan tot 14:30uur blijven?

Nee. Het reguliere Wellness Lidmaatschap geeft je toegang tussen 10:00 - 13:00u en 19:00 - 22:30u. Je dient 's middags om 13:00u de spa dus te verlaten.

Bij het afsluiten van het wellness of wellness premium lidmaatschap worden de rechten van je polsbandje aangepast die je – op de toegestane tijden binnen je afgesloten lidmaatschap – toegang geven tot de spa. Apart aanmelden bij de receptie is niet nodig.

93 % van de klanten beveelt ons aan.

Een zwembad, diverse binnen -en buitenbaden en een prachtige tuin

Online of telefonisch reserveren is verplicht

Het meest ontspannende dagje weg in Amsterdam!